8- Referències

Referències sobre webinars




Webinars base d’estudi


Assignatures de Mk i Gestió del Coneixement


http://desnivelia.blogspot.com 


Webinars del 27-3-2012 i del 12-4-2012


La plataforma utilitzada és la utilitzada en el CRESCA-UPC (Centre de Recerca en Seguretat i Control Alimentari – UPC), implementada per l’autor d’aquest treball d’investigació.


Boreau Veritas


http://youtu.be/W0wHWOEirPk 
http://youtu.be/ofZWnp-T4uM


http://youtu.be/RM40PmUl0U4 Benefits of webinars: 14’30” i més OK !!!


http://www.slideshare.net/cext/webinar-4445420 Webinars, formación del futuro


ENQUESTA


https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dHJwZkZUNmRWM1dmNFpvUGt3YzRhN2c6MQ#gid=0 






Aznar Díaz, Inmaculada (2005). La metodología Blended e-learning aplicada a la formación
universitaria como respuesta a los planteamientos de la reforma. REIFOP, 8 (4). (Enlace web:
http://www.aufop.com/aufop/home/ - Consultada en fecha (11-12-2010):

Casas Armengol, Miguel (2005). Nueva universidad ante la sociedad del conocimiento. FUOC, 2005. Edición: FUOC. Producción: Ediciones Doyma, S.L.


Castells, M. (1996),  The Rise of the Network Society, The Information Age: Economy, 
Society and Culture, Blackwell, Oxford, UK

Creswell, J. W. (2003). Research Design: qualitative, quantitative, and mixed methods approaches (3a. ed., pàg. 180). Londres: Sage Publications.

Johnson, L., Smith, R., Levine, A., Stone, S. (2010). The 2010 Horizon Report : Edición en español.
(Xavier Canals, Eva Durall, Translation.) Austin, Texas: The New Media Consortium.



Madrones, J. M. (2003). Filosofía de las ciencias humanas y sociales: nota de una polémica incesante. Dins J. M. Madrones, Filosofía de las ciencias humanas y sociales. Materiales para una fundamentación científica (2ªed., p. 19-57). Anthropos.


Mateo, J. (2000) “La investigació ‘expost-facto’. A: J.Mateo; C.Vidal (editors). Mètodes d’investigació en educació. Barcelona:UOC.


Montero, I. y Alonso, J. (1992a). Achievement motivation in high school. Contrasting
theoretical models in the classroom. Learning and Instruction, 2, 43-57.


Rodríguez, D. i Valldeoriola, J. (2009). Mètodes d'investigació. Barcelona. Univ. Oberta de Catalunya



Tedesco, Juan Carlos (2003). "Los pilares de la educación del futuro". En: Debates de educación (2003: Barcelona) [ponencia en línea]. Fundación Jaume Bofill; UOC. [Data de consulta: 12/12/10]. <http://www.uoc.edu/dt/20367/index.html> 


Taylor, S.J & Bogdan, R. (1987). “Introducción a los métodos cualitativos en investigación”. Barcelona. Ediciones Paidós Ibérica, S.A.


UAB. “Concepto de competencias”. <http://www.uab.es/servlet/Satellite/bolonia/profesorado/el-concepto-de-competencia-1231747994750.html>